BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/05/2008

Längesen sist.

Hsr bara fått mer och mer ångest så fort jag har kommit på att jag inte har uppdaterat här på 100 år.
Kom på att ja får skriva lite pö om pö. Kan ju i alla fall börja med att säga att jag va hemma i Umeå till julen, Tack Maja för att du såg till att jag slapp en ensam jul.
Åkte hem den nittonde och va hemma till annandagen då jag reste hem igen till min nya lägenhet.
Det va som vanligt roligt att vara i Umeå, hann med att träffa Eliana en snabbis på stan, va till syrran en kväll i Vännäs och bara njuta av sällskapet med min underbara syster. Julafton firade jag med min mormor, mamma och pappa och syster Ingela. Vart faktiskt hel nöjd över mina julklappar, allting som jag fick behövdes faktiskt.
Juldagen så stack vi till Vännäs till min andra syster och firade julafton igen med hon och henned barn. (Dom fick singstar) Gissa om jag hade skojigt?? =)
hahaha.
Skriver kanske mer imorgon om jag får dit. Min pappa och syster är här i Solna och tapetserar och målar och står i =)
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh äntligen uppdaterar du gumman, jag har saknat dina inlägg. kollat varenda dag och var nästan orolig att det hänt nått eftersom du aldrig skrev:P har ni kommit in i nya lyan nu??? va KUL!!! blogga mera!!! ;) Puss

Maja sa...

Självklart skulle det ju bli jul med familjen för dig iår :)Så vassego :)