BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/17/2008

Sorry

Oj måste verkligen ta tag i det här skrivandet.
Har tyvärr inte tagit några bilder på lägenheten än pga det enkla orsaken att det ser för jävligt ut här. Det va inte ens en vecka sedan jag dammsög mn dammråttorna dansar fram här på golvet, man får inte ha astma när man hälsar på hos mig inte.
Inte för att dammråttorna syns så bra på foton men det är verkligen inte städat här sedan i helgen, jag skulle ha tagit foton i fredags som jag sa , men det glömde jag bort mitt i middagen.
Viktors bror, hans tjej, Viktors kusin och hans tjej och Viktors andra kusin (tredje hjulet) va här och åt tacos. Det va riktigt trevligt faktiskt.
I Lördags kom Viktors två kompisar hit. Dom satt och spelade spel, och sen vi 2 tiden så joinade jag och spelade också, och självklart innan klockan va halv 4 så hade jag vunnit JIIHAAA.
Vi va även iväg till Mörby en sväng i lördags och skulle börja städa ur vår lägenhet lite grann. mn det gick inge vidare, jag tog alla skåp i köket insidan och utsidan, Viktor hann ta kylen och frysen sen orkade vi inge mer och for hem. Så nu har vi massor att göra i helgen :(
Måste försöka hinna trycka in att träffa Emelie (en kompis från Umeå) också som kommer till sthlm över helgen, har inte träffat henne på jätte länge.
Fick en jätte fin ros blomma i kruka av min gubbe på jobbet igår. =)
Han e så gullig med mig när han vill.
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu börjar du nästan, med betoning på nästan,bli sämre än mig på att uppdatera ;)

Angie sa...

Hahahaha nej du, SÅ dåligt kommer jag nog aldrig att bli hur gärna jag än försöker! hahaha
Puss på dej sötnos