BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/08/2008

Snart så...

Jag & Viktor har bestämmt oss för att på fredag så ska vi ha packat upp allt och gjort iordning här, för då kommer hans kusiner och bror och hans tjej hit och ska käka, så då ska ja ta me banne mig försöka ta lite kort så ni får se vårt nya hem.
Idag sov jag bort mest hela dagen, min första riktiga sovmorgon här :D Den varade till klockan 13. Men jag blev väckt några gånger av telefonen och annat, men det gick ju bra i alla fall, somnade om lika fort för det.
Lämnade Selma själv första gången medan jag sprang iväg och hadlade, och jädrar vad hon ylade när hon kom hem, så jag har måttlig ångest över hur det ska gå imorgon när hon ska va ensam för första gången på riktigt här, medan jag & viktor ska jobba. Ska köpa ett antiskll halsband igen, pappa tappade ju bort mitt för 1800:- :( Men det finns att köpa andra modeller för ca 250:- på tradera, värt att pröva i alla fall, skulle känna mig tryggare då. Vill ju inte gärna att grannarna ska komma och börja klaga på oss det första dom gör.
Annars verkar då faktiskt grannar jätte trevliga, alla är ju medelålders, så vi är yngst, men i Mörby bodde det bara pensionärer och vi, så vi har ju kommit ner lite i åldern nu i alla fall.
Hurvärden kom och hälsade på oss och hade med sig en blomma, jag tyckte det va gulligt, sen gick han med oss och visade oss runt husen, festlokal, snickar boa, kolonilotterna och allt annat smått och gott som fanns här runt omkring.
Pappa & Annica åkte hem igår, blir alltid så ledsen när dom åker,, jag har mycket lättare att åka ifrån dom själv, om jag är och hälsar på, men åker dom ifrån mig, känns det som om jag blir lämnad ensam åt stora stygga världen.
Imorgon blir det första arbetsdagen på 9 dagar nu, kommer att kännas konstigt.
man blir lite för bortskämd när man är ledig, så känns det som om man aldrig har jobbat tidigare när man sätter in fötterna på jobbet, men känner mig rent ut sagt som världens nybörjare, men vet inte vad man ska göra, i vilket ordning eller något alls. Tyvärr har jag inte lyckats radera ur minnet av onsdagar är hemska :( Så jag har redan börjat gruva mig, så jag ser det redan framför mig att jag kommer att vakna 10 ggr under natten och va jätte uppstressad och uppjagad.
Nu ska jag se ett avsnitt av glamour innan sängen i alla fall
Kramar A

0 kommentarer: