BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/04/2010

Det är det här håret alltså...

Alltså april månad 2010 var inge bra för mitt hår.
Vaknade inatt och drömde att jag var alldeles geggig och tovig i håret, somnade om.
Vaknade sen och kom ihåg drömmen kände i håret,, nej det var inte kladdigt längre.
MÅSTE ha varit en mardröm.
klockan ringer, dags att åka till jobbet.
Stiger upp och det är dags att göra mig iordning, ställer mig framför spegeln oc får en chock.
Jag har en hel tjock grym tuggummitova i håret!
Alldeles intorkad och äcklig.
Jädra V som försöker att sluta snusa och tuggar nikotintuggummi, tydligen även på natten, tills det är dags att dreggla ut gamm gummit, så jag kan ligga och gno in mig i det..
I femton minuter fick jag stå och slita i tuggummitovan, så håret bara slits itu och loss ramlar lite torkade bitar, som sagt i femton minuter,,, sen hann jag inte mer dags att åka till jobbet.
Tog en hårnål och drog för lite hår över tuggummit.
ja herregud, nu har jag fått bort allt, men jag har tossar med hår ovanför örat som inte är särskilt smickrande.
MÅSTE till frissan nu.
Ska tvinga Viktor att betala hälften, bara för eländet han orsakade mig.

Annars så har det varit underbart väder, även idag.
På rasten på jobbet så gick jag ut i värmen, satt i t-shirt och läste en bok, solen hettade riktigt på kroppen. Underbart!
Man kan inte bli annat än lite pigg.

Kramar A

1 kommentarer:

Maria sa...

Haha! :P