BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/21/2010

Sorry...

Blir ett litet inlägg nu när jag har varit så lat så länge.
Jag har hunnit med mkt faktiskt.
förr förra helgen så åkte jag direkt efter jobbet på fredagen till mitt älskade värmland, för lilla Hilmas dop.
Jätte roligt att äntligen få se den lille söta.
Mitt gudbarn som hon är numera :) Ska lägga in en bild sen, jag är ju stolt.
Efter dopet så for jag och Maria in till forshaga och träffade Elin och Mikaela, vi satt och spelade spel och hade jätte trevligt.
Vi spelade ett spel som heter våghals. Mikaela fick ringa till en pizzeria och fråga ifall dom hade en pizza med: banan, tomat, APA och ruccolosallad.. haha jag höll seriöst på att dö.
Fattar inte hur hon kunde ringa och låta allvarlig jag fick springa till ett annat rum för jag tror jag skulle spricka av skratt och skamsenhet, för HENNES skull!!!
En super rolig kväll, synd bara att den slutade på en 18-årsfest.
Åkte hem på söndagen, jobbade måndag och tisdag, direkt efter jobbet, hämtade jag en resväska, for sen till dagis och hämtade Marcus, sen åkte vi till flyget, och vidare till Umeå!!
Haft en super vecka, träffat hela familjen och alla vänner.
Kom dock inte hem i söndags, för mitt plan gick inte.
Så jag fick stanna lite extra, på måndag natt så åkte vi till hem till stockholm,, i pappas bil! Han körde.
Tur att man är bortskämd och har en snäll pappa!!
Nu orkar jag inte mer..
Kramar A

0 kommentarer: