BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/01/2010

Veckan

Tror snart att jag lägger ned det här bloggandet,, orkar som inte längre.

Men ja vi får se.

Veckan på jobbet har varit otroligt tragiskt. Kan inte gå in på detaljer här, för det vore inte bra om nån läste det.

Men jag har mått skitdåligt, rent utav förbannad på allt och alla så jag hoppas att det blir lite bättre framöver..

Igår var jag och träffade Elin en snabbis för att hon var i sthlm över kvällen innan hon skulle till gotland, vi gick till en bar, drack öl fort som tusan och rätt var det va så var vi båda rätt dragna.

Sen kom hennes bror, dom skulle på middag, innan jag visste ordet av det så var jag med i släptåg, åt en liten förrätt med skagen toast, tog ett glas vin, och det satt och snurrade runt i huvudet på mig, så jag betalade för mig och gick hem, och somnade så fort när jag kom innanför dörren. Men trevligt var det!


Idag har jag varit inne i stan med Marcus och träffat Johanna, en kompis från Umeå.

Det va jätte trevligt att hinna ses en liten stund, även omd et inte va länge, köpte mig ett par skor från din sko, tänkte ha på dopet nästa helg osv..

sommarskor helt enkelt.

Ännu fräsigare på!

Kramar A

1 kommentarer:

Maria sa...

Dom är så coola.