BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/02/2010

Mysig promenad och vårväder











Idag var jag och Marcus ute på promenad, vi hade så mysigt, riktigt vårväder på det också, så jag kann inte må bättre.
Han vågade till och med gunga idag, men som vanligt så gnällde han när jag satte upp honom i den, men så sa jag bara GUNGA så drog jag på med världens fart, och han höll på att skratta ihjäl sig, det tog 25 minuter innan jag fick bort honom därifrån, han satt till och med blunda, jag trodde för en stund att han hade tänkt att somna där.
Sen gick vi till affären och köpte mig en glass, en ny (tror jag) Ben & jerrys, med peanutbutter och cookie dough, men den var faktiskt inte så god, eller jo, glass är alltid gott, men jag kommer nog inte att köpa den igen tror jag, inget jag blir sugen på.
Marcus fick såklart smaka, han tyckte den va (kaaaaalllll) som han sa, han åt lite, men det var inte så med så stort nöje som han hade igår när han fick en klubba på pizzerian.
Det var nog en riktig smakupplevelse för honom, på den korta promenaden hem från pizzerian till hemmet på 5 minuter, så va den nästan slut, salivtillförseln måste ha varit enorm
haha söta barnet.
Nu ska jag se klart på Vampire Diaries och sen ska jag sova... I helgen e det jobb.
Jag ska ha positiva tankar och tänka att det är storhelgsersättning :)
Kramar A

2 kommentarer:

Elise sa...

Åhhh, skynda er hit!
Saknar er ♥

Maria sa...

Men världens sötaste Marcus!!!