BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/03/2010

Håret blev ICKE bra

Ja herregu. Jag har pratat rätt länge om att jag måste ta mig till frissan nu när jag har fått pengar och bleka nya slingor, har en enorm utväxt och skulle vilja få det gjort på riktigt, känns som om det va längesen nu.
Ringde och skulle boka tid i veckan, den enda lediga dagen när jag inte har Marcus innan dopet nästa helg och sådär, men då fanns ingen tid.
Jaja.
Kom på att jag hade en hemmablekning hemma efter att jag köpte fel en gång, det va med en sån där makkapär som ska dra slingor automatisk på huvudet, jaja provade det, sen när jag sköljde bort det såg jag att dom där slingorna hade flytit ihop till stora runda cirklar, så där ser det ut nu som att jag är flintis, och annars är det brunt och gult och jaa jag ser inte klok ut.
En riktig påskkärring lagom till påskhelgen.
Och nu MÅSTE jag til frissan, fast jag typ inte har några pengar kvar, och inte tid heller.. hur ska detta gå till? Varför har inte frisörsalonger öppet på kvällarna?
ÅHHHHH

Fick däremot reda på varför det går så illa på jobbet för mig, fick reda på idag att det är en som går runt och ljuger om mig, detta gör mig så upprörd så jag vet inte vart jag ska ta vägen, hon har ljugit till chefen om vad jag har sagt och gjort..
ojne vojne vilket dagis. Gode gud hjälp mig.

Kramar A

2 kommentarer:

Elise sa...

Ojoj,
hoppas att det blir bra igen :*
Puss

Maria sa...

Men herregud vad är det för ställe du hamnat på...