BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/02/2010

hus

hahaha e fluga hittade av Marcus panna och ville inte ge sig därifrån

Resan till Umeå i somras, Marcus var fin för att han skulle träffa mormor och morfar

från kålmåden i somras, vi hade inte det bästa vädret!


I bilen på väg till kålmåden, Marcus är förväntansfull



från badet i somras som ligger 10 mintuers promenadväg härifrån
Lite bilder från i somras innan kameran dog.
Jag har fått min nya, den är inte alls lika bra som min gamla, men annat kan jag väl inte förvänta mig när den var ca 1300:- billigare också. Men den funkar och Marcus tyckte verkligen att det va roligt att se sig själv, han blev sur när jag slutade fotografera honom för han ville titta mera. sötnosen
Började att jobba i måndags, konstigt nog så var det jag som var på bäst humör hela dagen, skumt egentligen, men men, lagomt till tisdagen började jag komma ihåg varför jag inte gillade stället.
Jobbade igår också, men nu är jag långledig, skön första vecka efter semestern. man ska inte klaga.
Vi har börjat leta efter hus, så håll tummarna för oss att vi kan renovera upp den här lägenheten fin nu så vi kan sälja den med vinst, vi måste fixa köket innan vi gör något annat, men vi har börjat titta på områden där vi kan tänkas ha råd att bo, det är ju så svinigt, sjukligt dyrt att bo i sthlm så man får hjärtklappning bara av att tänka på det, så det kanske blir en liten bit utanför och man blir beroende av pendeltåg istället för tunnelbana, men det duger...
Vill hemskt gärna flytta, drömmer om ett litet hus med egen trädgård
Marcus är mitt hjärtegryn, älskar honom över allt annat. Pratkvarnen nr 1 surrar hål i huvudet på mig, men det är lika fascinerande var dag att höra vad han har på hjärtat och det är mycket.
Imorgon tänkte vi oss på öppna förskolan och träffa Challe och Ludde och lille Filip.
Frågade marcus idag ifall han ville ha en lillebror (jag tror jag kommer att få en pojke nästa gång) Han svar va: JAaaaaa, en bebis! Nu
Men så fort går det ju inte.
Börjar känna suget efter fler barn samtidigt som det känns rätt jobbigt och att jag vill njuta av var sekund med Marcus, men jaa, jag vill... men inte riktigt än tror jag!
Nu är det dags att börja bege sig mot sängen så man orkar upp med Marcus :)
Kramar A






0 kommentarer: