BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/16/2010

Politisk debatt

Jösses
Sitter och tittar på valdebatten på tv4 och jag kännerm ig så fruktansvärt irriterad, men det beror nog på att jag är tvärsäker på vilka jag tycker ska ha makten, och har redan röstat, så det brinner av irritation av mig när det andra partiet inte ens kan svara på frågorna dom får.
har aldrig varit så insatt i politik, men nu sitter jag bänkad framför tv:n varje kväll och ser på debatterna

Skönt med fredag imorgon må jag säga, har haft e riktig skit dag på jobbet, hur mycket som helst att göra, och det kändes som om dagen aldrig tog slut, och när man kommer hem och är heeeelt slut så får jag dåligt samvete över att min inte orkar leka med Marcus riktigt den lilla tiden som han får vara med mig innan han somnar.
Dessutom var han på jätte dåligt humör idag och det gjorde inte mitt humör bättre heller, fast man biter sig i tungan och försöker vara lugn tillbaka mot honom och förklara saker istlet för att bli arg.
Han är förövrigt besatt av barnprogrammet Charlie & Lola, han blir alldeles exalterad om det börjar på tv:n och varje kvll när han får välling så vill han att vi ska sätta på datorn så han får titta, han börjar ta efter mycket nu också som han ser på tv så nu gäller det att inte kolla på för hemska saker när han är i närheten, för igår blev han rädd för en robot på ett barnprogram som var ond, han sprang och hämtade mig i köket och sa att han va rädd och ville att jag skulle sitta med honom och titta. sötnosen min!!

Nu ska jag bara se fram emot att Maria kommer imorgon, lovar att ta lite bilder i helgen + att jag ska se klart debatten

Kramar A

1 kommentarer:

Elise sa...

Marcus är sötast, sen kommer du ^^
Puss