BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/13/2010

Lite sällskap

Jag orkar knappt skriva här, men vill inte sluta och lägga ner bloggen heller, för det är så sjukt roligt att ha kvar sen, men som vanligt går det i omgångar hur mycket ork jag har.

Har haft en riktig jobb vecka förra veckan, jobbade 6 av 7 dagar och en riktig långhelg. Men det har gått bra hela veckan, inge tjafs och jag har trivts rätt bra.
det har börjat en ny tjej på jobbet som verkar jätte go och det kan nog göra min tillvaro mycket bättre

Sitter nu och ser på "Lite sällskap" och dör av skratt, får mig faktiskt att verkligen längta tillbaka till värmland, värmlänningar e ju bara för goa.

Har just bokat en resa till sthlm åt min mamma, känns jätte skoj att hon ska komma, inför min återkommande" varje år" höstdepression känns det bra att ha saker och ting att se fram emot,
när höstmörkret och regnet kommer blir jag alltid deprimerad, inte så allvarligt, men jag tycker att alt är tråkigt, men nu har jag saker att se fram emot ända till jul.

har snökt om ledigt till jul, så jag jobbade hela julhelgen, har snökt om föräldradagar så dom ska banne mig inte kunna neka mig när jag ansöker om det i så god tid. Resan är dessutom redan bokad. Ska bli underbart att fira julen med min familj, när vi firade med Viktors familj förra året.

Nu ska jag se färdgt på denna underbara serie.

Kramar A

1 kommentarer:

Elise sa...

Men jag då? :< ♥