BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/15/2010

wow på mig

Idag gjorde jag någonting smo jag inte har gjort någonsin förutom då jag slutade helt då jag va gravid.
Jag va utan en snus i över 2 timmar i vaket tillstånd!
Glömde dosan när jag gick iväg på föräldramöte och hann inte köpa någon ny, och satt där utan, det va jobbigt, kunde knappt sitta still och sen sprang jag hem, nog mest för att jag höll på att kissa i byxan men nummer två på listan så var det snuset.
Bra gjort, synd att jag inte slutade direkt, men jag älskar snus för mycket.

Var på föräldramöte idag, det va kul att få höra riktigt vad dom gör på dagarna, har jag sagt hur glad jag är att Marcus började där?? Är så nöjd, var orolig att jag skulle jämföra för mycket med det andra och bli missnöjd, men det är faktiskt tvärtom. Jag är oerhört nöjd!!

Och på fredag kommer min älskade vän Maria och hälsar på, ska bli så kul! Vi träffas alldeles för sällan, så nu jämarns blir det tjejsnack och vin på högsta nivå

Kramar A

0 kommentarer: