BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/10/2010

ensam igen

Nu är men ensam igen.
Jag har haft min mamma på besök och har haft det super mysigt.
Hon kom i tisdagskväll, jag fr och jobbade ett kortpass på onsdagen och sen så var det fritid med mamsen.
Vi har varit ute och shoppat nästan var dag, men det har mestadels blivit leksaker. Viktor har varit i skåne på konferans med jobbet så jag och mamma och Marcus har fått rå om varandra helt själva. Igår kom pappa förbi också, för att köra hem mamma, så det blev en kort sväng till IKEA och åt middag där sen mys hemma i tv-soffan.

Marcus har tyckt att det har varit jätte roligt att få ha mormor på besök, han vill pussa och krama henne hela tiden och pratar konstant nu om när vi ska få åka flygplan till umeå i jul. Ett stort flygplan! säger han också att han vill åka.
Skönt att ha varit långledig nu, men nu ska jag jobba imorgon igen så kör man på med en helg direkt, och bara för att dämpa ångesten så ska jag ta mig ett glas rosa nu.

Kramar A

1 kommentarer:

Elise sa...

Om du betalar biljetten så kommer jag! :D