BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/13/2010

Sjuklingen

Idag när jag hämtade hem Marcus från dagis så sa hon att han har varit varm hela dagen, hon hade tänkt att ringa först men sen tänkte att jag ändå kommer snart, så jag tog tempen när vi kom hem, och javisst
39.5
Jag är inte van att han är sjuk så jag blir givetvis orolig, jag har inte vabbat sen jag började jobba i februari, jag har varit magsjuk i två omgångar, frmodligen Marcus som smittat mig, men han har klarat sig med diarre i en dag, på helgen!
Men idag var han verkligen helt slut, han däckade kvart över 7, på tio minuter, och det är olikt honom, före det satt han bara i soffan och såg trött ut, orkade knappt prata, ville inte äta något, han ville bara kramas och pussas. Min älskling.
Han fick en alvedon nu ikväll så jag hoppas han får sova lugnt, han är även snorig.
Imorgon är jag ledig, så jag är fortfarande ovetandes hur man ens gör för att vabba.. :)
Nu ska jag se på plastikkirurgerna
Kramar A

0 kommentarer: