BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/29/2010

Rösta för tusan!

Jag och Marcus går och pratar om hur mycket det blåser ut idag, och jag säger att nu blåser löven ner från träder. Marcus tittar häpet på mig och säger..
-Hjälpa trädet mamma
Sen börjar han och blåsa och blåsa och blåsa.
Gull unge, fantastiskt hur den lilla hjärnan fungerar.

Ni måste gå in på MAMA och rösta på underbara Linda Carlgren som årets hjälte-mama 2010
Linda är en underbar person som jag lärde känna på ett forum när jag väntade Marcus.
Hennes liv berör mig oerhört! Läser hennes blogg dagligen och det är ofta som det rinner tårar längs mina kinder när jag läser om hennes liv och oerhörda otur som har drabbat henne i form av inflammatorisk bröstcancer i samma veva hon var lycklig över att hon väntade barn och skulle gifta sig.
Jag kan inte säga mycket mer än att hon är underbart, fantastiskt människa. Rösta på henne, eller bidra kanske med en slant till bröstcancerforskningen. Det har jag gjort!!

Kramar A

0 kommentarer: