BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/14/2010

feberongen

Idag mår han bättre min lilla älskling.
Imorse hade han 39.5 i feber, samma som igår, fick en alvedon, men ikväll innan han skulle sova va den 37,8 så den går neråt, skönt, men han får vara hemma från dagis imorgon ändå även om febern är borta.
Efter att han fått alvedonen imorse så gick vi till öppna förskolan för dom hade klädförsäljning där, så jag tänkte att vi måste gå lite snabbt och kolla om vi kunde fynda, letade efter en extra overall men hittade ingen, men dock så hittade jag två jätte fina böcker, såg inte ens ut som att någon tittat i dom förr, tre tröjor varav en fleecetröja, , ett hel hink med kylskåpsmagneter, bokstäver och siffror, och en jätte fin burk hrån hallmark som man kunde göra gipsavtryck i, och skiva namn o sånt, allt var komplett, 15:- snacka om fynd, om jag inte använder de själv så kan man ge bort i present när någon får barn eller nåt

Annars har han varit på lite bättre humör idag så det har känts bra, han åt till och med lite middag. Igår och förmiddagen idag har han levt på juice, inte velat att ha något annat.
Jag tycker man ska bli ompysslad till 1000 när man är sjuk, det var jag när jag var liten och har bara bra minnen därifrån och det ska Marcus också få ha

Kramar A

0 kommentarer: