BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/15/2010

fredagmorgon



Idag är jag hemma med min älskade prins.
Jag har inte tagit tempen idag då han inte är vidare förtjust i det, (vem e det) måste köpa en örontermometer men jag känner att han inte alls är varm, men nu har han börat hosta istället, så det va väl en förkylning i kroppen som gjorde febern. Idag har han ätit 3 portioner yoghurt så nu börjar han lika sig själv igen ;) Han väger runt 15 kg, hur mycket väger era barn i samma ålder??
Vi ska bara ta det lugnt idag, vi ska ta oss ett långt varmt bad sen, och efter vi har ätit lunch och vilat så ska jag iväg och jobba...
Jag jobbar hela långa helgen.
Men det positiva är att jag kommer att få besök av min älskade syster i november. Gillar att ha något att se fram emot.
Julklapparna till syrrans pojke Neo som är på bilden ovanför är klara, skönt att vara ute i god tid, nu är det bara de resterande 1000 personerna som ska ha julklappar ;)
Det ska bli roligt att fira jul i Umeå med hela min familj, särskilt nu sen jag har börjat jobba och inte tar mig hem lika mycket som vill, och särskilt inte sen Marcus fyllde två år och hans flygbiljett är nästan lika dyr som min.
Nu blire en kopp svart kaffe
Kramar A

1 kommentarer:

andriana sa...

your son is very cute