BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/10/2011

arbetshelgen över

Äntligen är helgen gjord!! Trodde aldrig att denna dag skulle komma, men nu är den här och helgen är avklarad, sista arbetshelgen innan resan :) Och imorgon börjar förberedelserna, imorgon 9.30 ska jag infinna mig hos frisören, och det var banne mig på tiden, ska bli skönt att få bli blond igen, för nu känner jag mig mest grådaskig! Ska även va mig imorgon, ska bli intressant att få veta om jag nått målet, eller om jag står still i veckan, jag ska även fortsätta nästa vecka ut, bara för att jag vill!! Ska väl köpa mig en sån där freebra imorgon också, den blir nog jätte bra till bröllopet, ingen vilodag imorgon inte, trots att Marcus går på dagis, men va tusan, efter den här veckan får jag väl vila upp mig hoppas jag i LV, men det är klart, man kommer säkert att ha så mycket att göra hela tiden så man kanske inte ens har tid att sova, så man kommer hem ännu tröttare, det är tur att det snart är sommar! Nu ska jag se på big brother, jag är ju som besatt! Kramar A

0 kommentarer: