BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/04/2011

ett ställe och fläskläpp

Nu är min långledighet över, och tacj gode gud vad skönt det var..tyvärr går tiden alldeles för fort. I fredags var det äntligen dags, jag och Challe skulle äntigen få gå ut tillsammans för första gången. Och det var en kväll att minnas, på många sätt. Men främst över min spruckna läpp som svällde så det såg ut som om jag hade fått slikon implanterat och numera är jag både blå på läppen och tom över, efter att ha fått en rejäl smäll av en tjej som blev förbannad för att jag bad hennes kille lugna ner sig för att han knuffade undan Challe rå hårt på dansgolvet. Men men, dom blev utslängda, fast vakterna ville kasta ut oss först, fick försvara mig med att jag snart är 30 år gammal har barn hemma och jag inte går ut på krogen för att slåss,, Det verkade gå hem! Idag nu när jag är blå överallt var min första arbetsdag, hoppades att ingen skulle se detta men jag har räknat ut att jag har fått återberätta historien 11 gånger på jobbet, varenda människa frågade mig! Men men, vi var i alla fall på "ett ställe" på söder. Tycker om det stället otroligt mycket, skönt atmosfär, eller brukar vara i alla fall. Och underbar musik, det var även där vi var förra helgen. Jaa.. orkar inte mer nu. Kramar A

0 kommentarer: