BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/06/2011

mustasch

Usch vilken vecka än så länge... ingenting har gått som det ska, på alla sätt. och pricken över i:et är blåmärket som har kommit fram just över läppen så det ser ut som om att jag har en liten mustasch, eller att jag bara är smutsig! Dessutom att läppen blivit blå, visste inte att man kunde bli blå om läppen på det viset, men det är på bättringsvägen, och förhoppningsvis börjar jag väl att se ut som en människa igen snart. Nu är jag ledig imorgon innan jag ger mig på min arbetshelg, och imorgon blir det väl bara att springa enn massa ärenden och köpa nya vantar, nya regnbyxor, nya stövlar osv, till Marcus för allting har verkligen bara försvunnit den här veckan. Ska även på utv. samtal imorgon på dagis, ska bli intressant att höra hur Marcus sköter sig. Ibland känns det ju nämligen som att man inte pratar om samma barn. Dom beter sig väldigt olika. Nästa vecka är det dags för friösren och nagelstudion, känns bra att få komma iordning, hatar mitt hår nu! Så här mycket utväxt har jag aldrig haft, känner mig näst intill äcklig, så nu är det verkligen på tiden. Nagelsalongen jaa, där får vi väl se hur det går, har aldrig varit och gjort sånt där förr, får hålla tummarna om att jag blir nöjd. Ska börja förbereda lite middag, kanske ska köpa mig lite vin till imorgon? jag har ju faktiskt min helg mitt i veckan! Kramar A

0 kommentarer: