BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/07/2011

Fullt upp

Njuter av min helg med ett glas vin idag. Imorgon börjar jag klockan 16 så det kan väl kallas rejäl sovmorgon även fast jag ska iväg och lämna Marcus på dagis på förmiddagen. Idag har det verkligen varit fullt upp, först var det utvecklingsamtal på dagis som gick bra, sen var vi iväg till stan och inlande diverse nödvändiga prylar till Marcus såsom: regnbyxor, galonvantar, stövlar, vårskor Sen hem och vila, sen iväg till lekparken och leka med Marcus alla kompisar, sen ut med Selma, sen vidare till Mörby centrum för att köpa blöjor, äta middag, och köpa spray till Selmas antiskällhalsband, så nu njuter jag av lugnet och lite vin. Johanna ville att jag skulle följa med på nån spelning ikväll, men det skulle ha blivit alldeles för sent, då jag hade så mycket för mig i alla fall. Tänkte gå in på twilfit imorgon eller på måndag för att prova ut en freebra, nån som har eller har provat nån sån? ka bli spännande!! Måste ha en till brudklänningen, så det är korsettsnörning och men inte kan ha bh band som syns igenom så får det bli en sån, men orkade inte prova idag, då jag hade Marcus med mig. Vill gärna gå ut nästa helg, då det är sommarfest på ett ställe, och kanske sista gången jag får dricka på läääänge? Vill ju försöka få barn efter vigseln, men man vet ju aldrig hur lång tid det tar, men förra gången tog det ju , jaa 2 dagar. Kramar A

1 kommentarer:

Elise sa...

JAAA! Mera gulliga bäääbisar! Marcusia ♥