BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/06/2011

Hotellet




Måste ju visa lite bilder på hotellet vi ska på bo på i Las Vegas!

Vi har bokat en luxury suit!!

Så är det inte lyxigt så blir jag ju nästan arg, men vi är ju inte där för hotellrummets skull iofs.

kabel tv i alla fall, och det är väl rätt farligt, för hur många kanaler och bra serier går det inte i USA?

Kanske bara sitter på hotellrummet!! :)

Nej nu blev jag nervös igen, det är bara lite drygt två veckor kvar nu, och mindre än två veckor tills vi åker iväg i flyget, nu börjar bearbetningen av Marcus, mycket prat om att moster ska komma och leka med han osv.

Men jag tror att det kommer att gå JÄTTE bra. Han kommer att ha det underbart med henne, och jag har börjat göra iordning och förbereda för hans skattjakt, för varje morgon under tiden vi är borta så ska han få gå och leta reda på en skatt som är undangömd (en liten sak till honom) och så står det några rader i ett brev om vart skatten ligger för dagen, och någonting om att vi kommer snart, och han ska vara snäll med moster osv.

Om han inte uppskattar det så då jäklar. hahah

NU blir det big brother och njuta av att jag är ledig imorgon fast jag har 1000 saker som måste göras.

Kramar A

0 kommentarer: