BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/02/2011

planking och annat

Haft ärliga dagar i det underbara vädret. Är det inte konstigt att så fort midsommar är över så kommer solen tilbaka?


Marcus gick sista dagen på dagis i onsdags så nu har han sommarlov till mitten av augusti.




I torsdags var vi ute och badade vid ulriksdals slott med Marcus vänner och åt lunch på slottscafeét efteråt, igår var jag och Marcus till täby och lekte på Nickis, lite som leos och andys lekland fast sämre, med Marcus har lika roligt där ändå, och roligt var det att träffa challe och hennes barn, det va alltför länge sedan.



Nu har jag börjat jobba för det är min arbetshelg, men det är sista helgen innan semestern, det känns otroligt skönt, men jag har ändå 1½ vecka kvar, Viktor gick på semester igår, fusk!



Idag efter jobbet så blev jag först bjuden på en super god sillmiddag på balkongen i det varma sköna vädret, sen gick vi ner till tivolibryggan här i bergshamra, där jag hoppade i vattnet och höll i Marcus så han fick bada, (Jag nådde inte ned till botten)



Men det va jätte varmt i vattnet faktiskt, jag blev riktigt förvånad, för jag är en badkruka så det skriker om det annars.



Hoppas det är lika fint väder väder i sommar när jag har semester.



För övrigt så fungerar kameran igen vilket är roligt, men jag har ännu inte hittat kamerasladden, tusan!!!



Var ute med Maja och Maria i onsdags, det va jätte mysigt, det va så fint väder, först satt vi på kellys och drack billig öl, sen gick vi vidare till en grekisk restaurang och drack öl på deras uteservering, sen så gjorde vi en massa "planking" om ni inte vet vad det e så goggla det, det e sjukligt roligt, trots att man tror att folk e sinnesjuka först! =) Gär e mina två som jag är stolt över.



Kramar A





"Hyrcykel planking"



"ledstångs planking"

1 kommentarer:

Maria sa...

Haha, vilken jäkla grej, vem
Kommer på nått sånt lixom?? :D