BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/05/2011

Ny dator











Jag har en ny dator!! Dregglade över apple datorerna men bestämde mig för att tänka logiskt istället, jag tar ju aldrig med mig datorn någonstans ens. så det blev en HP jag älskar hp, det e bra datorer som man kan lita på. Och det är otroligt skönt att ha en dator som går snabbt och dessutom finns det så jag kan sätta in minneskort i den, så kamerasladd behövs inte!!

andra kortet ovanifrån e på Marcus knottbett som han fick då vi va i Bastusele, det där var samma dag som vi fick börja med antibiotikan. Det va inte läckert, och inte att tala om att hela pannan va full och bröstet och ryggen. Man ser dom fortfarande, men inte alls lika mycket, men han pillar lite för mycket på dom bakom örat så de är fortfarande röda, stackars,,,


Imorgon åker Viktor ut till flen med Marcus och jag ska va själv tills på fredag då jag åker till Karlstad och hälsar på min vän Maria, vi ska bo på hotell och bara vara!! Längtar sååå mycket!!


Kramar A

0 kommentarer: