BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/16/2011

SEMESTER

JAG HAR TAGIT SEMESTER!!!
Heeeelt underbart, jaaa fast egentligen har jag inte semester förrän på måndag, men sak samma. Jag la upp det så trevligt att jag hade långledighet innan semestern, så jag är ledig på schemat från onsdag till söndag.
Imorgon ska vi åka ut till Ljusterö, Challe och Manges sommarstuga oh va där i två nätter så barnen får leka med varandra, jätte jätte trevligt, och helt fantastiskt att jag fick med mig Viktor, sen på tisdag är det födelsedagskalas för Rorik, Marcus kompis. så det ville vi vara hemma till.
Vädargudarna är inte på min sida n när jag är ledig, men jag håller tummarna på att det ska bli bättre.
Igår va vi ute på kvällspromenad och Viktor va modig och tog sig ett kvällsdopp i brunnsviken, Marcus doppade sig bara och ville upp sen ( det va kallt) även fast Marcus hävdade efteråt att det va alldeles lagomt!

Härliga tider, va otroligt skönt det är att vara ledig.
Sommarens serie som vi ser på är Jericho, den är riktigt riktigt bra.
Vi köper alltid en dvd box till sommaren så vi har lite att mysa till på kvällarna, och det är roligt när det faktiskt är något som är bra, förra sommaren tror jag att vi såg på Carnivale, eller va det året före det? Åren bara går ifrån mig, Marcus fyller ju 3, herreguu, han va ju just ett litet knyte!

Kramar A

0 kommentarer: