BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/27/2011

överraskning

Selma och Marcus glor på tv!!

Marcus och Elise (bästa kompisar med finaste likadana solbrillor)


Alltså jaaaa,, i fredags kom 2 kompisar på besök till Viktor, ja jag känner dom också, tg oss nån öl på balkongen, sen å fort vi till stan,shoppade lite, sen så for jag och Marcus hem, vi duschade, det ringde på dörren, men vi öppnade inte,,, eftersom jag inte hade på mig några kläder, selma skällde som en galning, sen gick vi och tog på oss kläder, syrrna rigde och pratade om att hon hade sett toypudel valpar, (selma e en toypudel) sen skulle hon ringa när hon hade kommit hem och rignde från hemtelefonen, och efter en stund så plingade det på dörren igen, jag vågade knappt öppna, och framför mig e min ryggsäck som syrran har lånat, och där står min syster, hennes 2 barn och hennes kille, knäna skakade på mig. Vilken överraskning. wooooow
sjuuukt, hade inte alls förväntat mig det.
på lördagen så var vu nere och fikde vid brunnsviken på café sjöstugan och shopping på kvällen på kista galleria. najs, vi hittade rätt mkt, och på natten satt syrran och gjorde lösnaglar på mig och min dotter som e 15, min gooooa goa Elise!!!
på söndagen for vi till gröna lund tidigt på förmiddagen, Marcus var med och åkte karuseller med Elise, den ena efter den andra, och jag blev alldeles förskräckt att han vågade åka tex nyckelpigan, berg och dalbanan för barn, men det va kul kul kul.
Dom åkte hem vid 00.00 på söndagen efter vi vart på grönan, lämnade givetvis Marcus till Viktor under dagen så ha fick åka hem,.. jag åkte fan fritt fall, sjuuukt, jsg skriker i allt jag åker utom den, jag fick inte ur mig ett ljud,, lirädd var jag, tills jag kom ner på botten igen, men det va faktiskt grymt!!

Kramar A




0 kommentarer: