BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/29/2007

Hahaha

ja så jäkla dumt!
Tydligen hade han som fixade jobbet på serveringen missförstått Sandra när hon sa att jag hade varit ute i yrkeslivet i flera år. Han hade då trott att hon menade att jag hade jobbat med servering i flera år, så det förklarade ju min kaotiska kväll. men det stooora bordet och allt. haha ja det kändes lite bättre nu i alla fall, men stackarn, han måste ju ha tänkt att jag var hur kass som helst, och särskilt eftersom han trodde att jag hade jobbat med detta i flera år, det va ju banne mig hans om visade hur jag bäst skulle bära tre tallrikar åt gången hahahah.
Jaa, skit samma, jag ältar det där varje natt och har sån ågest att jag gjorde så dåligt ifrån mig, men nu ska jag släppa det där, och hoppas på att det är han som har ångest som satte mig på ett sånt stort bord när jag aldrig har gjort detta förut, och skrämmt bort mig från det yrket i evigheternas evighet.
Nu har jag vart ledig i två dagar, så imorgon börjar allt om igen, så jobbar man hela helgen. Jag ska bli kvalitetssamordnare på mitt jobb, ska ta över efter Elin när hon slutar, så imorgon ska vi sitta några timmar och gå igenom allt.
Till måndagen blire avslutningsmiddag för min Elin, ska försöka hålla tårarna borta.. Kommer att bli så jäkla tomt.
Saknar Viktor nåt så innerligt, har knappt hunnit prata med han den senaste veckan, han har jobbat så jäkla mycket, att han har suttit hela kvällarna när han har kommit hem också, och dåligt humör har han varit på också, och idag åkte han klockan 05 imorse till helsingborg för att kolla in nåt köpcentrum och kommer inte hem förrän sent inatt.
Lilla gubben, otroligt att man fortfarande kan sakna varandra när man bor ihop och har gjort det i över 5 år, men det är väl bra? tror jag.
Igår va jag & Elin ute och gjorde stan. Först blev det en fika och en massa skitsnack, sen gick vi vidare på stan och köpte oss lite saker. Har nu köpt julklappar åt syrran, och mina systerbarn Elise och Edina, behöver nog inte köpa så mycket mer, tyker ju fortfarande att mamma och pappas julklapp är att jag kommer till Umeå, det är ju as dyrt för mig, först resan, sen att jag ska ta ledigt en vecka och förlora massa pengar på det. Dyra jädra jul!!
Frågan är vad man ska köpa till Viktor.
Men han får väl komma på någe.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.