BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/12/2008

free like a bird






Idag har jag varit barnfri i tre timmar!! Saknade honom nåt otroligt, och vilken tur Viktor och farmor hade, han sov hela tiden... till och med en timma till efter Viktor stressat hem mig.

Träffade i alla fall Maja på stan, det va trevligt, har träffat henne en gång på 7 veckor.

Köpte mig en jacka, Vic tyckte den va as ful så jag får väl lämna igen den, vill ju inte att han ska tycka jag har fula kläder. Ångrar att jag inte köpte skorna istället, som det va rea på, de lär ju inte finnas kvar. Igår var Farmor och Bangt här och Linus, Maja och Felix, det va riktigt roligt, men Marcus e större än Felix fast han är fem veckor äldre. men han va otroligt söt.

1 kommentarer:

Maja sa...

Marcus är kaxigare det är därför!!!