BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/13/2008

lycklig

Nu är huset tomt.
Rätt skönt även fast det faktiskt har varit riktigt trevligt att ha farmor på besök.
Igår satt hennes kille och hans dotter här och räknade matte, det skulle ta en timma, men blev otroligt mycket mer, så till slut var det bara jag och lillen och dom här och jag kände mig nästan förvisad från mitt hem, blev orolig ifall Marcus skulle börja skrika och jag skulle störa, men Vic sa att jag skulle göra precis som jag gjorde annars, så till slut satte jag ner honom i stolen satte på min barnskiva och då blev dom inte kvar så mycket längre.. hihii
Igår gott folk, kunde jag knipa av kiss strålen när jag kissade igen JIHHAA
Mina knipövningar har gett resultat, kändes riktigt skönt för efter förlossningen kunde jag knipa noll, då började jag kissa så fort jag började dra ner byxorna så man slägde sig över toaletten innan det kom för mycket hahaha intresse klubben antecknar.
Jag & syrran brukar alltid jämföra vikt och sånt men hade bestämt oss nu för att knipa tlls vi kunde knipa av kiss strålen som hon visst inte kunde heller, så tro hon fick ett måttligt lyckligt och stolt sms av mig efter jag gjort denna fantastiska upptäckt.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

ha ha grattis gums :)