BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/08/2008

Tebax






NUUU har jag kommit tillbaka, och det känns inte ens som om jag har hunnit vara borta. Det har varit as trevligt i alla fall. Träffat mina systrar (mostrarna och kussarna)

Vi har inte gjort så mkt annat än att umgås och träffat Emelie två gånger också, gumman, roligt när man får lite besök också.

I helgen var vi ute i stugan, hade det riktigt skönt, och man har ju fått avlastning när alla har sprungit runt med Marcus, mamma hade gjort det riktigt barnväligt hemma hahaha

hon hade köpt en resesäng, skötbord och en babysitter och ett baby gym så han hade grejor =) Nu är det ju så att min andra syster ska få barn också, i April om allt går vägen så grejorna kommer ju att komma till användning. Men i stugan så fanns det ju inge och på dom två dagarna hann han bli bortskämd med att sova bredvid mamma, och han gillar numera att sova i knät för alla har ju haft han i knät, så jag vet inte hur jag ska å bort dessa ovanor. Inatt när jag la ner honom i si säng började han skrika direkt, han gillar väl att ligga nära matfabriken :)

Idag har vi varit på första läkarbesöket, allt va bra, 5990 g väger han nu, s han växer så det knakar.

Annars så gick resan över all förväntan han fick ju sitta i mitt knä fasspänd vid start och landning, och jag gruvade mig som bara den, men på båda vägarna somnade han så och satt där tyst och snällt hela vägen. stod ju och bökade med barnvagnen och svettades och han började skrika på arlanda när vi skulle till Umeå, allså en massa besvär, och tragiskt nog så har vi inte användt barnvagnen en enda gång, när vi har varit på stan så har jag ju haft han i bärselen, för vi orkade inte krångla med att fälla ihop barnvagnen varje gång, så nästa gång ja åkr så skiter jag fan i barnvagn, han sover ändå bättre i bärselet.

Nu ska jag hämta ut ett paket med barnkläder

Kramar A


0 kommentarer: