BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/26/2008

Ännu en vecka

Jaha, så har ännu en vecka sprungit förbi i en rasande takt.. och vad har hänt?? Varit på återbesök hos barmorskan, stygnen va borta i alla fall, så jag har läkt bra, hon bad mig knipa och hon blev mäkta imponerad och gratulerade mig till att jag va så duktig. Hahaha
Var förbi jobbet en dag också och hälsade på, och va uppe hos en av mina tanter, hon blev såå glad när jag kom, jag hade köpt med mig vaniljbullar också, så hahaha blev det lite omvänt, jag som brukar servera henne, stod och kokade kaffe åt mig.. hihihihi så sööööt.
I fredags så for jag hem till Greta och va med henne och Elin en stund och åt tcos och såg på idol, detva riktigt mysigt och skönt att komma ut för en gångs skull utan Marcus, även om det bara var 3½ timma så hade Vic det skit jobbigt, han påstod att det hade varit skrikigt i 2½ timme av 3½, så han hade sjukligt ont i hvudet innan jag va hemma,, men han kanske överdrev för att jag skulle tycka synd om honom... ? =)
Idag har vi varit iväg på lunch hos Maja och Linus och träffat kussen, farmor är i Sverige också, så hon tyckte det va skoj att träffa Plutt, så jag ska väl dit imorgon eller på tisdag så hon hinner träffa honom lite mera innan hon åker tillbaka till England, sen när jag for hem så följde Elin med och fikade och dansade runt med en grinande Marcus, idag vile han inte va med, usch va han har skrikit, men igår så var han alldeles underbar, så det är olika från dag till dag. igår va Viktors kompis Peter här och träffade Plutt för första gången också, alltid lika roligt att visa upp honom =) Nuuuu ska jag se ett avsnitt glamour, sen ska jag väl lägga mig också.. Vet inte riktigt hur man roar sig utan Marcus, har ingen ro, sitter som bara och väntar på att han ka vakna, på nåt sätt tror jag han sover bättre om jag sover också. haha jaa vilka greor man har för sig.
Kramar A

0 kommentarer: