BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/21/2008

XOXO

Shit! Elin vad har du gjort med mig?
Känner mig som en äcklig, tantsjuk kärring.
Sitter och ser på gossip girl, sitter alltid och trånar efter Nate och Chuck GRRR
SÄRSKILT Chuck GRRR
Jaja hur som haver, när Elin var här i helgen pratade vi vidare om hur gamla dom egentligen va, i serien ska dom ju vara runt 17, men det är dom ju inte i verkligheten.
I alla fulla fall så va dom född 85-87 så nu känner jag mig som en tant som jagar lammkött.
Hur kan det komma sig att man inte märker att dom är så unga? Är det för att jag känner mig som att jag är lika ung fortfarande? Inte vågar inse eller tro att jag faktiskt snart börjar bli en medelålders morsa??
Usch nu är serien förstörd, hur ska jag plötsligt börja inse att dom e för unga för mig och att jag är äcklig? Neee tänk på Aschton och Demi,, ÅHh fick upp värsta glädejeruset, hinner ju bli 15 år äldre och fortfarande tråna efter dom JIHAAA
Lyckliga kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha. vad är motsattsen till gubbsjuk?? :D