BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/16/2008

Jul..

Oj vad tråkigt det är att alla dagar ser likadana ut, men man ska väl inte klaga, jag slipper ju i alla fall att vara på jobbet.
Igår bokade jag min resa till Umeå till julen, jag åker den 23:dje och åker hem igen på förmiddagen på nyårsafton.
Slipper ha med mig Selma i alla fall, Viktor kunde ta henne och det passade bättre för mamma och Vics mamma och allihopa så det känns riktigt bra, tror jag ska skita i att ta med mig barnvagnen denna gång, för detva alldeles för mycket besvär, får ta han i bärselen istället, lär ju säkert inte bli så mycket promenader ändå i djupsnön uppe i lilla kalla norrland.
Skönt att slippa plumsa ut med Selma också.
Nu börjar tvätten bli klar, så nu är det dags att hänga den,,,
Kramar A

0 kommentarer: