BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/17/2007

Fett slime


Hahahaha, tyckte den va bra !
Jaa som jag sa igår så hade jag ju tänkt att städa och vara duktig, men det kom jag mig faktiskt aldrig för... Så idag har jag tvättat tre tvättar, men jag trängde in så mkt , att egentligen hade det nog vart en fem, så jag kommer att vika tvätt till dö dagar nu!
Annars har det varit en rätt Ok dag, har inte gjort mycket förutom att tvätta och börjat med att grov städa badrummet som nog inte va riiiiktigt ren städat när vi flyttade in här. Det har varit stopp i handfatet typ sen vi ,, ja flyttade in, eller inte stoppmen det har tagit lång tid innan vattnet runnit igenom, så idag började jag skruva lite grann och jag höll på att kräkas alltså...
fett slamsor som typ var en meter lång, och en massa hår som INTE är mitt!! upprepar: INTE är mitt.!! vet ni hur äckligt det är? fett o grejs som inte ens är från oss, stod och hulkade mig. Pricken över i:et är att det inte ens blev n´å bättre så det är nog massor kvar där. Så imorgion köper jag mig en propp lösing, utsätter mig inte för det där n´å mera. Jag stinker avlopp.. uhhhh

Nej, får återgå nu, om det ska se något sånär ut tills mina föräldrar kommer imorgon

Kramar A

1 kommentarer:

elli sa...

Nämen fan vad äckligt haha