BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/29/2007

Vill också...


<------ Tyckte den va så bra!
Imorgon åker Elli utomlands, till Barcelona. Jag skulle också vilja göra något, men jag vet ju att man inte kan göra det när man har hunden och killen, men är fruktansvärt bunden, men samtidigt är det ju ett val man har gjort så man ska ju egentligen inte klaga. Man ibland kan jag faktiskt sakna det där om att bara dra iväg någonstans och inte behöva tänka på nån annan än mig själv. Nu är väl detta inte min väns fall,, men ändå...
Idag var första dagen på jobbet igen, efter min ledighet. Det gick faktiskt rätt bra, det va en sån här bra dag, man kände att man gjorde ett bra jobb, man hjälper människor,och när dom är tacksamma är bland det bästa man kan få veta och höra. Då vet man att man gör enbra gärning och att man har ett jobb som betyder nåt.
så var det idag, dom hade saknat mig nu när jag hade varit borta såååå länge (en vecka) hihi,, ja ibland är dom för söta.
I helgen ska vi bjuda några av Viktors kompisar på middag, sen ska vi in till city och träffa en en Gammal Karlstad kompis på nåt hotell, han är här med jobbet så vi tänkte bara ta oss nån snabb öl i baren på hotellet eller nåt dylikt.
Eliana... Ha det så suuuuper kul nu. Ta hand om dig och var försiktig framför allt. Skriv skriv skriv till mig. Så ses vi till sommaren
Kram min vän!!!

0 kommentarer: