BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/27/2007

Umeå veckan snart slut :(

Hallå alla glada!
Nu är veckan i Umeå snart slut, den har gått så sjuuukt fort. Nu när man var hemma i två månader sist, så känns ju en vecka som ca en timma!
Det har ju varit fullt upp, men Kasper (den lilla valpen) tydligen så blir han bara värre när Selmis är här, han ska ju leka hela tiden, men Selma fattar ju inte vad han gör, han är rena rama pesten för henne. Han leker ju som en valp, han ska bita henne i svansen och benen och nacken och så där,. och Selma bara morrar och blir arg. Lite jobbigt faktiskt. Selma har inte riktigt varit sig själv, hon går till och med och lägger sig i rum själv, bara för att få lugn och ro, och det hör inte till vanligheten.
Annars så åkte jag till syrran i Onsdags kväll, såg på när hon tapetserade. hon har flyttat nu så det var riktigt trevligt och se hur hon hade fått det ^^Super fint^^
Så delade vi på en flaska vin till en super god middag i Torsdags. Jag och min systerdotter Edina har dansat på en sån här dans matta, det var skit svårt. men roligt, man skulle nästan ha skaffat sig en sån :D
Bränna bort fläsket.
Idag steg jag upp klockan 07, tro det eller ej, for iväg till en sporthall och såg på när min andra systerdotter spelade Innebandy Vännäs vs Ersboda! Självklart vann mitt Vännäs lag Heeeeja!! Det var jätte roligt att titta på faktiskt man blir så insatt så jag har skrikit mig hes.
Senare idag ska jag träffa Elli, ta en snabb fika, sen ska jag hem och träffa mormor, vi ska bjuda hem henne på middag. Ta med henne bort från demens boendet ett tag. Sen ska jag väl sova för planet går klockan 09 imorgon :( Usch... Att jag inte kopplade att jag är hemma på en och en halv timma, jag kunde ju ha åkt klockan 21 på kvällen,, men man är ju så van att man ska ända till Karlstad så jag bokade tidigt av bara vanan.
Sen väntar jobbet på Måndag, fy farao, känns inte som om jag har vart ledig.
Nej nu ska jag ta mig en varm kopp kaffe sen ska jag göra mig i ordning för att träffa Elli Pelli.
*Förlåt alla jag inte hört av mig till i Umeå, men jag har banne mig inte tid :(*

Kramar A

0 kommentarer: