BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/16/2007


Jaha, pga av Elli var ju jag tvungen att göra en ny blogg jag också.

Jag fattar ju förstås ingenting, och det lär nog inte göra det på ett tag heller, så ni får ha lite tålamod innan jag förstår mig på detta!!!


På Torsdag kväll kommer alltså mina föräldrar så på fredag blir det loppmarknad, och på Lördag ska vi hämta Casper! Det är alltså sötnosen i mitten!
Men nu ska jag börja städa lite grann för det är
m å t t l i g t stökigt här, så jag måste börja redan idag om jag inte ska få stå typ 10 timmar i sträck.
Ska kolla om jag förstår mig på detta...
Kramar A

3 kommentarer:

elli sa...

men vad roligt!:) visst är de snyggare? kram

Anonym sa...

Men nu var du jobbig! :P Nu måste jag ju pränta in denna adressen istället =). Närå.. Det såg snyggare ut här ju, hmm....
KRAM

Anonym sa...

Oj =) Kanske skulle skriva vem det var ifrån oxå :P