BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/21/2007

Lille Kasper


Nu så.. Nu har helgen gått och mina föräldrar har varit på besök i Stockholm. Men tidigt imorse så satte vi oss i bilen och drog iväg mot Umeå, så nu har jag kommit fram till snön och vintern, och mörkret.

I Lördags dag hämtade mina föräldrar lille Kasper, han är såå söt, mycket finare än vad han är på kortet till och med, men vad jobbigt det är med valpar alltså. Jag skulle nog inte orka med att ha en valp till, jag är fortfarande less sen Selma var valp. Han gnäller, skäller och låter, och biter på allt heeela tiden, Men skönt att jag kan strunta i det och sätta mig i ett annat rum, det är ju faktiskt mina föräldrars hund. Det är såna här gånger man känner att man har en vuxen stor och mogen och fin och snäll hund! Fiina Selma,.


Nu ska jag ut och lyssna på gnällandet ett tag till.. hihi

Kramar A




0 kommentarer: