BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/24/2008

30-års kalas

Jahapp då va redan den helgen över *snyft*
Den har gått alldeles för fort.
I fredags skyndade jag mig hem och sov efter jobbet, sen upp och städade av all fart jag bara hade, När Viktor kom hem kastade vi oss varsin pizza, sen kom Henry och Peter förbi och killarna satt och spelade spel medan jag satt o glodde på tv:n och datorn.
I lördags for jag & Viktor in till stan när vi vaknade och va runt och kikade in på lite affärer och ahde trevligt, avslutade dagen på burger king, det va smarrigt, men nog fasen tycker jag bättre om mac donald´s och Max.
Kom hem nån gång efter 4, då avre bara att skynda sig på att göra sig i ordning för att dra till majsen på fyllde 30.
Väl där blev vi bjudna på en asa god paj. men jag & Ekin va för blyga för att våga oss fram till sallads skålen där hela släkten satt. =)
Sen åt vi en massa kladdkaka mumma kardemumma.
Kom hem i rätt bra tid och lämnade Maja och (killen)? i fred.
Tack för att vi fick komma Majsen.
Och idag så har daggen mest bestått av sömn ohh den härliga sömnen.
Sov till 12 och har sedan vilat i två omgångar under dagen.
Hann i o f s med en långpromenad också.
Hahaha såg just en sjuk reklam, har nisett den nya reklamen för Natt katten godis?? Såg den nu på mtv. Nu lite elakare??? haha de måste ni se, helt sjukt.
jajajaja bläää nu ska jag se på room 401
och sen göra mig redo för att sova och ännu en ny arbetsvecka BLÄ!!
Kramar A

0 kommentarer: