BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/10/2008

jaha

Då va den helgen redan över.
Jag fic vara ledig trots att jag egentligen jobbade, Maja Baja hade bokat in för mycket folk och frågade om jag ville byt ahelg, och det ville jag mer än gärna.
Så I fredags efter jobbet så for jag & Ejlin hem och hämtade Selma och for iväg och kikade in hennes nya lägenhet på odenplan.
Råå fin varen.
Vi fikade lite, sen vilade vi, sen blev det pasta och köttfärssås, sen kom hennes kompis Sanna också, så kikade vi lite på Let´s Dance och när dom sen på kvällen gick ut så for jag hem.
I lördags va jag & Vicke ute på stan och åt lunch och köpte spel. Vi hade det riktigt mysigt.
Idag steg jag upp klockan 11 och skyndade mig och baka lite innan syrran och hennes kille kom. Som är på väg till Kanarieöarna och va på ett litet stopp i sthlm, så då va jag ju tvungen att träffa min älskade syster. Vi fikade och hade trevligt, hon provade hela min garderob, och sen på eftermiddagen va jag med dom in till´stan och åt middag, vikket blev thai mat. Vi va på väg att gå till den här spanska restaurangen som jag åt på för ett par veckor sedan (caliente) mend et va tydligen stängt. Hr fasen kan det vara stängt på en söndag? Det är ju på helgerna familjer är lediga och kanske vill gå ut och äta, men då ska det va stängt. Aja, så är det.
Så nu efter en fullspäckad helg är jag heeelt slut.
Och nu blire glamour för att sedan krypa til kojs rätt tidigt för att orka upp imöra.
Kramar A

0 kommentarer: