BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/21/2008

Big brother

Så jäkla bra...
har bara följat big brother america som har börjat sändas nu, följer det via internet så det går inte på tv ni som undrar.
Big brother til death do us part.
Och jämarns vilka intriger säger jag bara.
Man som har tittat på de svenska avsnitten och tyckt att dom har varit riktiga "drama queens" men det är ingenting emot de här avsnitten hahaha,, ja herregud, går inte att förklara vad idiotiskt barnsligt det är, men fortfarande så sjukt bra. måste få majsen att börja titta omgående så jag har någon att diskutera detta med.
Vad som är nytt från tidigare säsonger är att dom tävlar parvis, alla är singlar och paras ihop med deras "soul mate" inna i huset, och en tävlar dom ihop, delar säng och röstas ut tillsammans i hela programet, vilket faktiskt va rätt kul. Twisten är att ett par redan är ihop på utsidan men inte berättade det för dom andra.
Annars är det fredag imorgon, det känns sjuuuukt skönt.
Ska bli riktigt härligt att få sova ut på morgonen, jag fattar inte att jag fortfarande inte lyckas ställa tillbaks min klocka sedan jag jobbade natt.
Saknar den tiden, jag och nattjobb passade verkligen ihop.
Måste ta och gå ut med selmisen nu sista gången för kvällen.
Kramar A

0 kommentarer: