BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/25/2008

JIIIHAAAA

Nu har jag bokat resa till Umeå!!!Jag har haft hemlängtan och jag har ju faktiskt inte varit hemma ända sen jul??? Oj den har ju inte ens gått två hela månader :S men saknar min familj gör jag!
Så den 15 April bär det av.
Då tänkte jag ta semester en vecka och bara njuta av att umgås med min familj.
Inatt kommer syrran hem från spanien den fuskisken, stör mig enormt mkt på att hon har varit där i två veckor och jag inte har kunnat nå henne.
vi har väldigt bra kontakt annars och pratar med varandra dagligen i säkert en timma, så ni kan ju förstå vad tomt det blir att inte höra utav varandara på två veckor helt plötsligt.
Nu måste jag göra iordning lite mat innan jag hungrar ihjäl.
Skriver kanske mera sen...
Kramar A

0 kommentarer: