BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/22/2008

Huvvevärk

Herrejisse vilka dagar.
Igår började huvve värken vid ca 9 och höll i sig, heeeeeela heeeela dagen.
Det började dunka som allra värst under apt mötet, kanske för att man blev trött och gäspade och inte alls ville sitta där egentligen.
Efter jobbet jag och Greta och min huvudvärk in emot stan för att shoppa en födelsedagspresent till Maja som fyller 30 år imorgon.
Vi hade gjort en insamling på jobbet och eftersom att Maja e poppis bland arbetskollegorna fick vi ihop rätt mkt pengar.
Det blv ett (enligt mitt tycke) as fint pilgrim halsband med tillhörande örhängen, sen ahde vi fortfarande pengar över, så då köpte vi det dyraste kortet vi kunde hitta och en fin chocklad ask och en fin presentpåse.
Imorse vaknade jag av samma jädra huvvevärk som inte hade gått över ännu. heeelt otroligt, vet inte vad det beror på. Tog mig till sist en treo och VIPS så va faktiskt värken över.
Igår åt jag massor, typ 5 panodil brus i alla fall och det hjälpte ingenting. Tacka vet jag treo, men jag försöker ju dra ner eftersom jag är en treo missbrukare. Gott är det också, jag får rysningar i hela kroppen varje gång jag tar en klunk av panodilen USCH!!
Idag på jobbet höll vi på att stressa ihjäl oss för att vi skulle hinna ner och äta de rosa tårtorna som var beställda till hennes ära. Jag hade för lite pengar på kontot så jag hade inte råd att köpa lunch så jag höll ju på att hungra ihjäl :)
i slutändan blev det 5 stooora tårt bitar hahah
Samvetet försvann när vi satt där med två stora tårtor och Maja berättade att hon skulle komma med tre till hahaha
Ikväll har vi besök av viktors kompisar som sitter och spela spel, så själv sitter man här och ser på let´s dance och skriver lite grann.
idag ÄR DET FREDAG
Så jävla underbart.
Imorgon blire sovmorgon utav ba sjutton.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Och det halsbandet var jätte fint :) tack gums