BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/13/2008

Skit mobil

Usch jädrar va less jag är på mobiltelefoner nu.
SÅÅÅÅ otroligt.
Jag vill hemskt gärna bara slänga den i backen och hoppas att den aldrig piper igen.
Jag tänkte i alla fall förklara mitt underliga mobil beteeende.
Jag tror bestämt att jag har fått virus på den.
Den fryser sig hela tiden, måste ta ut batteriet och simkortet för att kunna starta om den.
Den finns numera bara på ett språk! Engelska. Så ni som har fått sms av mig på slutet kanske har undrat varför jag helt plötsligt inte kan skriva åäö. För det finns visst inte på engelska. Jädra skit. Så man kan inte skriva med t9 heller, för då måste jag skriva sms:en på engelska.
Alla sms jag får sparas inte, bara vissa. Den lever HEEEELT sitt eget liv. Och den gamla telefonen jag en gång i tiden ägde jag har gett bort till pappa. Typiskt va?
Äsch tänkte bara förkalra mina konstiga sms.
Tror faktiskt detta hände när Maja skickade nåt sms nån gång och nämnde 11 september.
Kanske är det rent utav Amerikat som spanar mina sms och kollar om jag är terrorist???
Kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mm så är det nog :P. Men ärligt, skicka in den till 3 så fixar dom den åt dig, förhoppningsvis!

Maja sa...

Ha ha....i sånna fall borde dom terrorista min mobil åsså
kram på dig

Angie sa...

Tar ju flera år innan man får igen mobben då, och så har jag ingen att ha under tiden.haru fått igen din än? Jag vill ju ha en ny, men jag kommer ju aldrig att ha råd nu. bläääää skiiiiit sataaans mobiler.