BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/10/2008

Finbesök



Igår kom söt Elin förbi efter jobbet, Hon hade med sig blommor från jobbet, en stor bukett och en liten som står bredvid och dom hör ihop med ett fint sidenband, det va en mamma och son bukett sååååå fint =)
Sen fick jag tre skära rosor från min älskade tant på jobbet, en för varje familjemedlem. Måste banne mig pallra mig förbi jobbet snart så hon får träffa den lilla också.
annars händer det inte så mycket i mitt liv nu, jag håller ju mest på med lillen, och när han sover så är det dags för tvättning, städning och allt därtill och va med Selmisen såklart, man får inte glömma henne. Nu har Viktor börjat på jobba så nu är vi ensamma på dagarna, det är lite jobbigt att hinna med att gå ut med Selma medan lillen är bra på bra humör, oftast så skriker han när vi går, men han somnar efter ett tag. Lite svårt att gå både med vagn och hund. Imorgon kommer väl David och Malin igen för deras rum dom bor i va dubbelbokat i helgen så dom hade ingenstans att bo. Nu ska jag gå och städa lite i min garderob,och kolla ifall det finns nåt plagg jag kommer i, jag är i nån mellanvikt nu, så antingen är kläderna för stora eller för små. Jag får hålla upp byxorna när jag är ute och går. Efter förlossningen så har jag gått ner 13 kg, men lillen vägde ju han också, men jag känner mig riktigt smal i jämförelse med hus jag såg ut, men jag är ju inte nöjd, vill ju gå ner mycket mer, men jag kan ju inte hålla på och banta medan man ammar, får väl tänka på vad jag äter så länge. Inte så mycket skitmat med andra ord som jag fullständigt älskar. det blev ju en giffelpåse delat på två igår med Elin, men man måste ju få fika.. visst??
bäst att ta hand om garderoben medan han sover.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

nåååå va söta :) Ejlin och Marcus
Och vännen , du kommer att komma i dina byxor igen :)