BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/24/2008

latest update

Idag e min första heela dag själv med lillen, känns lite nervöst men det ska nog gå bra. Viktor e iväg och inviger ett köpcentrum i Sala och kommer väl hemma vid 21-22
Han har ju sin skrik period på kvällarna och då e det skönt att vara två men va tusan det ska gå med mig också, det jag gruvar mig mest för är att ag måste ut med selma ikväll också, det går an med en långpromenad mitt på dagen, (Viktor går på morgonen) men drygt att måsta ut på kvällen också.
Annars så va Elin här i måndags det va trevligt, men annars har det inte hänt så mycket, jooo i fredags va jag förbi jobbet och visade upp min prins också, sen va jag, Ejlin & Greta och lillen såklart ute och tog en fika i vasaparken, det va trevligt men jag känner mig så uppstressad när jag e ute, e livrädd att han ska börja skrika och jag vill inte amma offentligt, helt naturligt jag vet, men fortfarande skämmigt att dra fram tuttarna bland folk, och joo i fredags innan jag for till jobbet så va Emelie och Ulli från Umeå på besök också, det va riktigt trevligt, Ulli har jag inte träffat på as många år och Emelie bara såna här snabbisar då jag e i Umeå.
Annars så e världens bästa tid nu. Jag njuter av mitt barn och ser hans utveckling från dag till dag men jag måste erkänna att man ändå känner sig lite ensam och låst innanför dessa väggar. Gruvar mig för att fara ut för skriket och svetten rinner innan jag har kommit mig iväg.
Sen när jag väl har besök så springer man runt med honom så det känns som om man inte kan koncentrera sig hel hjärtat på besöket.
Viktor e bra, men han har börjat skriva på magisteruppsatsen för att få den klar, så han e lite upptagen då han väl e hemma,, och han tycker väl att jag som har bröst kan trösta bättre vilket jag kan, men det känns som om det e låååångt borta innan jag kan åka iväg en kväll utan att jag ska va nervös för Viktor och han för den delen inte ska spricka av nervositet.
jaja, nog om detta.
Imorgon bitti ska vi iväg till familjerätten för att han ska erkänna faderskapet, så att vår son kan få Viktors efternamn, sen e det bara att skicka in namnanmälan, mkt att tänka på och komma ihåg nu. Nu vaknar prinsen
Kramar A

0 kommentarer: