BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/17/2008

Skit kvalitet


jädra skit saker!!!

Köpte ju ett lammskinn på 650:- Marcus har haft jätte mysigt på den, sen igår så spydde han på den och hela hans body blev missfärgad svart där det va blött,, jaha tänkte vi, en massa färgämnen hur nyttigt kan det vara?? (skinnet va svart, vitt) i alla fulla fall så går den att tvätta i 30 grader på ullprogram så det gjorde vi för att få bort färgen, jaaa och nu e hela missfärgad, eller inte hela, men den vita delen är i alla fall lila!!

Tacksamt för det priset att det först o främst ska va massa färgmedel hur bra e det för bebisar? jag köpte den ju på en barn butik också, inga kvallitetsgrejor där inte, jag e skit sur! Egentligen borde jag gå och klaga, men va fan,,, jag e för feg helt enkelt. Nu vaknar lillen så nu måste jag gå igen.

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men fysjutton! Ta med dig Viktor och gå iväg och klaga!