BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/15/2008

Tiden springer iväg

Oj va tiden går fort. Lillen är redan 3 veckor och tre dagar, och ny har hans spsy period börjat, han hade en body kvar i lådan idag när vi for iväg till BVC. Den spydde han ner när vi väl va där, och sen när jag tog bort blöjan kissade han rakt ut, och sen när efter vi vägt han så släppte han av världens brak bajs hahaha vilket intryck han måste ha gjort =)
4880 väger han nu, Kommer snart inte orka ära han, haha han har blivit hela 55 ½ cm lång, så han växer så det knakar, annars spydde Selma flera gånger imorse också, så hela dagen har jag torkar spyor, men nu har äntligen somnat, i tio minuter kanske. =)
igår had vi besök hela dagen, vi 12 tiden kom Viktors pappa förbi en sväng och hälsa på morrhoppan, sen vid 2 kom Henry och hans tjej och ville träffa loppan, + att vi fick massa presenter (alltid kul) han fick bla ett par as häftiga skor, han e för liten för dom än, men han kommer att vara så tuff sen hihihi råå läcker. sen vid halv 6 kom David och Malin (från Karlstad) och Otto och hans tjej (Viktors kusin) och vi drack vin och åt ost, blev några glas vin i lördags också då jag for iväg in till Odenplan för en tripp förbi babyland och köpa en ullpläd, se gick jag förbi Elin och drack kaffe och fikade, sen följde hon med hit på kvällen och vi gjorde lövbiff och drack lite vin och sjöng karaoke framför datorn, det va riktigt trevligt kändes som förr i tiden =) Igår prövade vi nappflaskan för första gången, det gick alldeles utmärkt, så nu kan pappa mata också JIPPII, sen invigde vi nappen, men den va visst ingen höjdare han sög två tre ggr spottade ut oc h började gråta igen, det kommer ju ingen mjölk från den heller. kom på idag att jag skulle koka båda, men man ska inte påbörja nåt som småbarnsförälder kom jag på efter det började lukta bränt, sprang till babysittern och slängde upp han i famnen, trodde den skulle börja brinna, men insåg sen -Just fan NAPPARNA
Det va inget vatten kvar i den kastrullen, bara smälta nappar som luktade skit!!!
Jaa så här ser mitt liv ut numera!
Kramar A

4 kommentarer:

Maja sa...

Men gums behöver du ett senilpiller så säg till :)
Längtar efter er han är säkert jätte stor nu :(

Angie sa...

men e du frisk? du e ju faktiskt välkommen hit =) så lnge du e frisk asså

Angie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maja sa...

mmmmm ja e frisk :)men jag har ju Wille skrutt förmodligen hela veckan.... Han har ett helt gäng med dagis baciller :(