BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/08/2008

Dagarna går



Vi är bästaste vänner redan nu!! Kusin vitaminerna!! Vi var på middag hemma hos Felix med familj i lördags, eller snarare lunch var det, och farmor fick träffa sitt barnbarn för första gången.
Min mamma och pappa har också varit på besök, dom kom i torsdags kväll och for hem idag, så idag är egentligen första dagen hemma själv med bebisen sen Viktor började jobba i fredags, känns lite tomt, men det ska nog gå bra, synd att man har en hunds promenader att tänka på också. Får lov att gå med barnvagn och hund, vilket inte känns allt för enkelt när Selma inte är så super bra på att gå i koppel, men va tusan det går nog bra trots allt.
Grät en tår när mamma och pappa for idag, tycker så synd om dom också, dom vill ju träffa sitt barnbarn, dom tycker att det är jätte tråkigt att jag bor så långt borta, vilket jag också tycker.. 60 mil till mormor och morfar är ju huuuur långt som helst, och troligen så kommer jag ju inte att träffa dom nu förrän till jul och dit är det ju evigheternas evighet. Annars har jag haft anska tur, hans over bra på natten (än så länge) han har haft sin vaken period på kvällarna mellan 17-22 då han har varit lite skrikig och vägrat sova och så, men herre jisses, hellre det än mitt i natten. Men man ska aldrig säga så där, bara för det så får jag väl mig inte en blund inatt. Ska passa på att vila lite nu medan det e lugnt.
Kramar A


1 kommentarer:

Maja sa...

nååå mamma såg mäkta stolt ut :)