BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/30/2008

flygplan..

Man ska vara impulsiv ibland!!
Imorgon åker jag till Umeå. Det va Viktors idé när vi bråkde, han ville visst bli av med mig ett tag, men vi löste allt sen, men sen kom jag på, att jag e ju för fan ledig och går här hela dagarna så vad är det som stoppar mig från att åka dit?? Mina systrar och systerbarn vill ju hemskt gärna se Marcus medan han är liten också, och när jag ringde och berättade för mamma att jag funderade på att komma hem erbjöd hon sig till och med att betala halva resan så what the fuck. Off I go...
Så jag kommer hem nästa tisdag. Började packa tidigare och jääääävlar va grejer man måste ha med för lillens skull, jisses han tog ju upp nästan hela resväskan, Elin ska va hundvakt och Viktor ska ha med Selma på jobbet också, så jag slipper ta med henne, första gången jag reser utan henne, men skönt med tanke på att jag inte vet riktigt hur man beter sig med barnvagn och tjotahejti, så jag gruvar mig lite som det är.
men det ska nog gå bra, får väl lägga han vid bröstet när vi flyger så får han ligga där, då är han tyst i alla fall =)
Nu har jag lite grejer att fixa med
Kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

men gud va kul=)=) du får uppdatera med bilder och skriva om allt=)

Anonym sa...

det var jag som skrev förra kommentaren, vet inte vaför det inte syntes:S

Maja sa...

Tycker du ska ta och komma hem nu ja :) kjam